Správné držení těla aneb jak zaujmout, ještě než promluvíš

Správné držení těla z tebe udělá alfa samce

Skolióza páteře, předsazená ramena a skleslá hruď. Neustále sezení za stolním počítače a pravidelné sledování telefonu za chůze. To vše a ještě víc naprosto devastuje naše správné držení těla. Na ženy pak působíme více sklíčeně, nezdravě a hlavně s nedostatkem sebedůvěry. Jak vylepšit náš postoj, abychom zaujali hned na první pohled?

Co vše se v článku dozvíš:

  1. Odstraň špatné návyky
  2. Ramena dávej vždy dozadu
  3. Zpevni střed těla
  4. Drž tělo správně i za chůze

Odstraň špatné návyky

Na správné držení těla má vliv i celková úroveň naší vitality

Dnes se řada mladých, ale i starších mužů dopouští fatálních chyb při držení těla. Většinou je způsobují naše špatné návyky, které však lze snadno překonat, pokud si je uvědomíme. Běžně se jedná o sledování televize na gauči, časté sezení za PC nebo sledování mobilu směrem dolu, ať už chodíme či sedíme.

V těchto situacích se prostě hrbíme a pro vlastní pohodlí vypínáme ramenní a zádové svaly. Díky tomu následně dochází k vytváření hrbu a předsazování ramen. Pokleslá hlava, shrbená záda a ramena umístěná příliš vepředu dohromady vytváří uzavřený a sklíčený postoj, při kterém naše hruď a prsní svaly opticky zanikají. Takový postoj je známkou snížené sebedůvěry a slabosti.

Pokračuj ve čtení článku ZDE

Napsat komentář